İLK GÜN
Sevgili öğrencilerim, merhaba. Bugün 1.sınıfa başladınız. Çok heyecanlıydınız. Bazılarınız endişeli, bazılarınız ürkek, bazılarınız ise kendisinden çok emindi. Anne ve babalarınız da en az sizin kadar heyecanlı ve gururluydular. Güzel öğrencilerim ve kıymetli velilerim. Birlikte bir yola çıktık. Umarım bu yolda  çok güzel günlerimiz olacak. Sayın velilerim çocuklarınız sevgiyle kucaklıyor ve gönlümün kapılarını onlara sonuna kadar açıyorum. Hepimizin yolu açık olsun.Miniklerimin gözlerinden öper, velilerime saygılar sunarım. Öğretmeniniz Nazan GÖKŞEN.


  
1905 kez okundu

Yorumlar

Canım Öğretmenim     08/09/2014 20:11

Öğretmenim Allah Sizden Razı Olsun.Ve bu arada sizi çok özledim. :)
Betül ÇELİK

Takvim
Saat
Hava Durumu
Döviz Bilgileri
AlışSatış
Dolar46.415746.6017
Euro52.891853.1038
Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi1
Bugün Toplam1
Toplam Ziyaret226916